Nu är det helg!

var det åter helg! Har varit en sväng i skolan och fått ännu en förelsäning om nervsystemet som jag inte fattr så mycket av men det löser sig nog, sen har jag tränat occh efter det varit och storhandlat med Mia på Willys:-) Skulle mest vara bär och pack hjälp men hittade lite till mig själv också:-) Så nu behöver jag inte handla på jääätte länge.

Som sagt nu är det helg för mig, ledig i morgon. En helg som är rätt flutt upp kan man säga! I kväll ska jag ut till Maria (inte syrran) och äta Thai mat med ett gäng tjejor, ska bli mys.  I morgon är det städning och sen utgång på kvällen. Lördag är det lungt men utgång på kvällen, så efter denna helg behöver jag nog en till så jag kan vila upp mig:-)

Livet börjar återfå sin forna glans, och allt är inte lika deppigt längre. Kan bero på att det har varit fint väder idag-- äntligen!

Ha det bäst vi hörs och störs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va fan Madde, du är ju otrogen! Inte willys!! :D

2009-01-30 @ 12:16:28
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0