Lugn Fredag.

En lugn fredag som sakta börjar närma sig sitt slut. Började dagen med skola som skulle vara till 16.00, men då sista föreläsningen aldrig kom igång var jag hemma vid två. Slappade ett tag, lagade en köttfärspaj som jag och Mia skulle ha efter träningen nu i kväll.

Kände inte för träning, men tog mig i kragen och följde med Mia, efteråt var det ur skönt och pajen smakade utsäkt:-)
Nu kollar jag Lets dance+ lite andra program, har lite tända ljus, melon och russin- en fredag kväll kan knappt bli bättre!

I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, bör nog plugga, men tar emot en lördag. Kanske blir en tur ner på stan i stället:-) Blir ingen träning i alla fall, kände idag att min kropp måste vila.
I morgon kväll blir det i alla fall mat lagning med några ur bra kompisar:-) Ska bli mys.

nej nu väntar melonen på mig, ha en bra fredag kväll, vi hörs och störs!


kom på att ni måste få se vår fina gran:-)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0