Lördag Olè!

Älskar helger! Har varit en bra lördag, gick upp vid åtta åt en mysig frukost och sen åkta jag och pappa ut till farmor som ville ha lite hjälp med att städa ut julen. Efter en mysig förmiddag på Gyön med prat och rullning av hår (jag är så jäkla dålig på det) blev det några timmar slapp innan det bar iväg upp till Karlsnäs, där det blev 1,1 mil på skidor. Gich helt ok.

Nu sitter jag ny badad och varm och bara slappar, blir en lugn kväll med Handboll och god mat, bara med familjen- så jäkla skönt!

I morgon blir det för hoppningsvis en mil på skidor till sen bär det upp till olöfström för att kolla revy! Med andra ord är min helg helt ok. hoppas er är det med!

Hörs och störs!


Haha, ful och gamal bild, men visar i alla fall vad jag gjort idag;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0