Kan inte sova.

Förstår inte det här¨, andra natten i rad jag sover som en kratta. Jag är trött men det är precis som om kroppen inte kan komma till ro- hoppas det blir bättre i kväll.

Hade en super mysig kväll igår, lagade tacos, åt frukt och pratade skit. Vaknade i morse vid nio allt annat än utvilad. Pluggade nån timme, efter det blev det en skön lång promenad och nu i eftermiddag har jag pluggat lite till och ätit lite mat, Nu kollar jag skidskytte och väntar på att  gå en runda med frida vid sju.

En helt tom tenta plugg vecka ligger framför mig och det ser jag kanppast fram emot, men finns inte så mycket att göra åt, kan ju i alla fall se fram emot att åka hem till Blekinge efter tentan på fredag:-)

Vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0