Kallt men glad.

Det fanken vad jag börjar frysa så fort jag kommer hem, mina händer är som is och jag vill bara krypa in i duschen och aldrig gå ut, förstår inte detta. Elementen är på för fullt!

Skulle tränat idag vid tio, men orkade inte upp ur sängen. sov till halv elva i stället:-P Skönt som attans. Såg en halvlek av hokeyn i natt, tur att jag gav upp sen, gick ju inte så bra i de två sista halvlekarna:-)

Idag har jag pluggat lite och sen har syster och jag sett high school musical, musikalen i malmö, det var väldigt bra och de som var med var helt otroliga på att sjunga och dansa, musikal freak som jag är satt jag bara och njöt!! Tack mamma och pappa som gav oss biljetterna i julklapp!!

Ikväll blir det som vanligt, TV och slapp, ska börja äta lite på min jätte milon också- mums. nej nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0