Jag hade rätt!!

Är nu bevisat att jag inte inbillade mig att det var kallt i lägenheten i början på veckan, idag satt det nämligen ett anslag nere vid entren att värmen nu är höjd med 3 grader efter många klagomål på kallt inne.
Så i kväll sitter jag faktiskt utan att frysa, hur gött som helst.

Idag har jag varit ledig, och faktiskt fått lite pluggat, satt tre timmar i förmiddags med anteckningar och läste lite, så det känns skönt att jag i alla fall har börjat på pluggandet inför tentan på fredag.

Efter det hemtade Mia mig vid ett och vi har haft en slapp eftermiddag enda tills springskorna kom på och vi gav oss ut i blåst och skit väder- men som vanligt var det skönt efteråt. Passade på att äta när jag ändå var där och har precis kommit hem nu.

Så har faktisk varit en helt ok dag, jag är riktigt nöjd. Nu ska jag faktiskt stänga datorn och bara ägna mig åt en god bok sammtidigt som jag driker lite bubbel vatten. Tack päronen för soda streamen, den är guld värd!!

Vi hörs och störs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0