I`m Back

Efter lite mer än en veckas blogg stopp är jag tillbaka. Sitter nu i soffan hemma i Lund och är lagom trött och fryser lite, men det är skönt att vara hemma.
Har precis avslutat en helt underbar vecka i Tandådalen, strålande sol, vindstilla och 10 minusgrader hela veckan. Backarna har varit sagolikt bra och jag har bara njutit där jag har susat ner på min bräda, lite tråkigt att åka själv dock.

Broder åkte med mig en dag i alla fall, och några mil på längdskidorna hann jag med, fast det var inte så kul- jag var inte sugen helt enkelt. Hade gärna stannat en vecka till, men vardagen kommer tillbaka vare sig man vill eller ej. Nu går vi mot ljusare tider igen! Och teater- är dö sugen!!!

Ska snart gå och lägga mig, var uppe 5 i morse och ska upp 6 imon (skolan 7-16 imon hur kul som helst) så det är lika bra o lägga huvudet på kudden:-)

Nu ska det bli uppdateringar varje dag igen hoppas jag:-P så vi hörs och störs!


P.S glömde nämna after skin som var mycket trevlig! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0