Ganska nöjd!

 Är faktiskt ganska nöjd över mig själv, har lyckats få lite ordentligt pluggande gjort idag. Kan inte allt men är en bra bit på vägen. Nu i eftermiddag har jag tränat Gympa stång med Frida ocg efter det blev det matlagning med samma härliga tjej, hamburgare blev det och gud va gott!!
Sitter och är ur mätt!!

Nu innan det är dags att knoppa in blir det TV, och mys med Nett i soffan:-) Sen måste jag sova och samla nya krafter inför ännu en plugg dag i morgon, blää- men inte mycket att göra åt.

Nej nu ska jag stänga av datorn, vi hörs och störs!!

Så här vill jag ha det nu!! mycket snö och skidor!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Heja på, du är duktig! Det kommer säkert att gå bra på fredag.

2009-01-14 @ 07:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0