Cellen- för folk med för mycket fritid!

Är  imponerad av att jag överlevde förelsäningen om cellen idag, är sjukt invecklat och tråkigt!! Att få den förklarad av en professor gör inte saken bättre! Men jag överlevde och nu blir det inga mer föreläsningar om den, så nu får jag läsa in den själv- önska mig lycka till, det kan behövas!!

Var i skolan till rolv idag, sen blev det en spring runda i det helt otroligt fina vädret- solen jag älskar dig!! Nu har jag läsat 12 sidor om nervsystemet och känner mig riktigt nöjd.

I morgon är jag ledig så då blir det en runda på stan, lunch med Mia och lite mer nervsystem! Ska packa ihop mig med, åker ju hem till Blekingen på Torsdag igen:-) Måste hinna åka lite skidor nu när det finns spår i Karlsnäs, inte långt kvar till Vasaloppet!!

Ska testa mig för att lämna blod på torsdag med, hoppas jag har bättre värden denna gången så jag får godkännt!!

Nu blir det softa resten av kvällen! Ha det bäst, vi hörs och störs!


Seriöst vem fattar sånt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0