Borde ha Pluggat mer, eller?

Jaha mindre än snart bara 12 h kvar innan tentan, Idag har jag mest skummat lite här och lite där. Känner mig färdig pluggad men är endå nervös att det inte ska räka. Men nu har jag gjort vad jag har kunnat i alla fall!!

Idag har jag som sakt pluggat lite, bytt lakan, tvättat, slöat framför TV:n och sprungit med Mia. så lite nyttigt har jag fått gjort i alla fall!

Nu blir det lungt några timmar och sen en orolig natt som vanligt innan tenta, och sen får vi se vad som händer! Längtar till så här dags i morgon hur det än går. För då är den klar och det finns inget jag kan göra åt det hur dåligt det än må gå!

Ni kan ju senda mig en tanke i morgon förmiddag, så kanske det går lite bättre:-) Ha det bäst så hörs och störs vi!!

P.S Send en tanke till nett på lördag!! Lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag håller tummarna.

2009-01-16 @ 08:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0