Vart tog marken vägen?

Sitter i ett vitt och fint Lund, började snöa igår kväll och nu har vi ca 10 cm snö som gör hela staden vit. Nu har det slutat snöa och det gör mig ingenting, blir ju bara slask ändå om några dagar! Men det är fint så länge det varar:-)

Idag är jag ledig från skolan, sov till nio, sen gick jag en sväng i det vackra vintelandskapet och nu sen elva har jag faktiskt fått lite plugg gjort, har läst lite sidor i boken och börjat på en gloslista, känner mig väldigt duktig och nu ska jag nog slappa rästen av dagen så jag är ordentligt utvilad till boxen i kväll haha.

Har dock ett problem kan inte bestämma vad jag ska äta idag, antingen fisk och mos, eller kycklingkorv och mackaroner. Mycket svårt val om jag får säga det själv. Men nått gott blir det nog.

Det är vitt så långt ögat når,
går jag ut blir jag garanterat blöt om mina tår!
Så i stället sitter jag kavr inne, och ransakar mitt minne!
Alltid kommer man på något nytt,
från tider som har flytt.
En snöig dag kan vara ganska bra ibland,
så man får lov att dröma sig bort till något annat land!

Ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0