Tisdags trött

Oj vad trött jag var i förmiddags på föreläsningen, vet inte riktigt varför, har sovit gott i natt. Men kroppen tyckte väl att föreläsningen var lika tråkig som hjärnan tyckte:-) Nu har jag precis lagat köttfärspaj som står och gottar till sig i ugnen, om några timmar blir det ett pass på Gerda.

Borde läsa lite i eftermiddag, men plugg lusten som jag hade igår är som bortblåst, så idag blir det nog bara slapp! I morgon får det där emot bli lite läst, är ledig så jag har ganska mycket tid på mig om man säger så:-) Men först ska jag sova så länge jag vill!!

Ett tips- cykla inte idag om du befinner dig i Lund- sjuk motvind!! Ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0