Sjuk i huvudet?

Det kan man verkligen fråga sig, ställde klockan på 06.15 i morse för att ut och springa. Idag ballade jag inte ens ur, jag genomförde mina 8 km ensam i ett mörkt morgon Lund:-) Och attans vad det gick, längesedan jag kände det så bra nu! Och veta att man har det gjort och att jag bara kan soft nu i eftermiddag gör inte saken värre.

Har varit i skolan på förmiddagen, föreläsning om Blodet, och nu i eftermiddag får jag la läsa lite om hur man sätter katteter som vi ska öva på imorgon- ska bli kul, men ganska svårt tror jag.

Fick tillbaka tentan idag, Jag klarde den!!! JAAA!, Känns jätte skönt. Var dock en dunder miss från lärarna om rättningen så de ville kalla tillbaka alla tentor, väldigt invecklat och kunde ha blivit en kattastrof för många (jag hade klarat den i alla fall), men efter protester och telefonsamtal löste det sig nästan i alla fall. Men jag är glad!!

Ska packa min lilla väska i kväll för en skön helg hemme, tror faktiskt att jag ska köpa med mig en flaska vin hem så jag kan fira tentan, min kompisar här nere ska åka skidor i helgen och dricka en o annan Öl, så jag får välk inte vara sämre:-)

Ha det bäst så hörs och störs vi!!

Kommentarer
Postat av: Nett

Hejsan!! Tror det är lättare om jag skriver här än om jag skickar ett mega sms. Stina ringde i förmiddags och berättade att de fått en liten Albin 4 veckor förtidigt och att han nu är 3 veckor gammal. Sen undrade hon om det va okej att hon kom och visade lägenheten imon för en kompis arbetskamrat och jag såg inga problem med det. Hoppas inte det inte gjorde något? Sist men inte minst i detta långa inlägg så klarade jag oxå tentan:D Men blivit så förkyld att jag nog har feber och inte kan spela match imon:(

Ha det så bra så ses vi på måndag!

Kram kram

2009-02-06 @ 11:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0