Plugg ger seg hjärna!

Tror min hjärna har runnti ut genom öronen, har suttit hela eftermiddagen och bara skrivit och skrivit och skrivit, nu är jag klar så långt jag ville idag och jag känner mig helt mosig i hela huvudet!
Men känner mig ganska nöjd i alla fall:-)

Var i skolan i förmiddags med så idag har det varit fullt upp! Så nu i kväll blir det TV och stickning.gud vad skönt!!

I morgon är det föreläsning och sen bär det hem mot blekinge i morgon kväll, liftar med syrran- perffekt.
 Nej nu orkar jag inte skriva mer!

Hörs och störs!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Är väl ingen risk att din hjärna rinner ut, du har ju aldrig haft någon!!! ses imorrn puss

2009-02-19 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0