Plugg ångest?

Ja det kan man säga att jag har, men endå inte!? Borde plugga som en häst, sjukt mycket att lära innan tentan på fredag, men kan inte finna motivationen. nu är allt klart- alla anteckningar och gloslistor och blodkärlen har jag en jätte bra bild på, så nu är det bara in pluggningen som saknas! Måste ta tag i den i morgon!!

Tror ändå inte jag kommer att klara tentan, men måste försöka plugga så jag inte har allt kvar till omtentan sen!.

Började dagen med att sammanställa gloslistan, sen blev det slapp framför tv:n tills mamma tycket vi skulle gå ner till affären och efter det var man ju ändå ute så då fick det bli en runda med jappy när man ändå var på G.

Efter det blev det åter Tv.n, tills mamma tyckte att nu var det dags för en lite längre promenad. Så sagt och gjort nu har vi precis gått runt härsjön- var ganska härligt faktiskt!

I kväll bär det in till storstan ronneby hahah. ska kolla in Malin och sebbes nya lya, kolla melodifestivalen och äta pizza och snacken en massa skit (hoppas jag), var en hel evighet sedan sist!! MYS ska det bli.

Ha en bra lördags kväll så hörs och störs vi!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för ikväll hjärtat!

2009-02-28 @ 22:21:17
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0