Oj vad trött jag är!

Var  rätt sleten igår och trodde jag skulle sova som en baby i natt, men tji fick jag. Somnade nio men vakande av ett mess vid tio, sen var det lögn i helsike att somna om ordentligt! Så nu börjar jag känna mig ganska trött om jag säger så, blir nog en tupplur snart.

Har suttit på föreläsning om cirkulationssystemet i tre och en halv timme nu på förmiddagen och det gjorde inte min trötthet bättre:-P Borde nog läsa lite i eftermiddag- men orkar nog inte!!

I kväll blir det kanske squash med Mia, annars bara slappt. I morgon kommer Jojjo, och det ska bli mys!! Ska bara drika vin och snacka skit! Men givet vis ska jag hinna med en föreläsning innan det:-)

Nej nu blir det sängen en stund, vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0