Lördag, Sol och Slapp!

Älskar tidiga lördags morgonar, när man bara kan sitta med en kopp choklad och tidningen och bara njuta! Vaknade av mig själv halv åtta och möttes av en strålande dag! Tog en lugn frukost och nu sitter jag vid datorn innan resten av huset har vaknat:-)

Igår var också en ganska bra dag, sov till nio gjorde inte ett skit till tolv, tränade och sen var det skola i några timmar innan jag satte mig på tåget hem till Hoby, väl hemma blev det Tv, spel och cider:-)

Idag blir det skidor, förhoppningsvis 5 km, men hinner nog med en runda i det vacka vädret också! I kväll har jag inga planer så det blir kanske en cider till och lite slö tittande på melodifestivalen.

Hoppas ni har en underbar lördag!! Vi hörs och störs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0