Känner mig riktigt duktig!

Nu börjar även denna onsdag leda mot sitt slut! Känner mig riktigt duktig i dag dock, var först en runda på prakticum i morse och lärde mig ta ven prov, eller jag testade att ta prov på en plastbit så säger bara en sak: Stackars min första patient:-)

Sen bar det hem, och tro det eller ej men jag fick en timmes plugg gjort innan syrran kom för en härlig promenad i det vacka vinter vädret, sen blev det lunch och skit snack med henne och nu har jag fått ytterligare 1 och en halv timmes plugg gjort, blev klar med nervsystemet i alla fall, om jag fattade nått är en helt annan historia! Men jag kanske är på G nu i alla fall:-)

I kväll är det box som gäller, sista träningen innan vasaloppet på måndag och i morgon är det skola på förmiddagen och förhoppningsvis lite plugg på eftermiddagen.

Hoppas ni har det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0