Jäkla vad halt det var!

Ok, att jag är lite konstig i huvudet vet jag redan så inga spydiga kommentarer, men gick upp vid kvart över sex i morse och skulle ut och springa, fick på mig allt och var faktiskt ganska sugen. Kommer ut på trottoaren- vad är det första som händer? Jo Madde gör en praktvurpa, boom rakt ner i asfalten och får värsta blåmärket på knät och knycklar till min vatten  flaska. Men man är väl inte envis för intete, rundan genomförde jag i alla fall:-) Och skönt var det efteråt!!

Har också varit i skolan på förmiddagen, lika slut i hjärnan som vanligt när jag kom hem. Sen bar det av till Willys för lite seriös schopping med Mia, Så nu är jag 300 kr fattigare men å andra sidan har jag välfyllda skåp:-)

Nej nu ska jag snöra på mig skorna och gå ut till Mia!! Ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0