IT-Fel

Har inte uppdaterat på några dagar, men det beror dels på att vårt internet hemma i Hoby vägrade funka i helgen, och sen när det väl började fungera igen orkade jag inte:-) Men nu är jag tillbaka i Lund och har lite tid över för att göra en uppdatering.

Har som sagt varit hemma i Blekinge i helgen och det har bara varit mys, lite vin och godis:-) I lördags blev det en mil på skidor, lite stickning och sen film hos Tage, mycket trevligt:-)

Igår blev det lugnt, var ute hos farmor en sväng och högg lite ved och sen spelade pingismatch på kvällen (gick inget bra). I morse var det uppe med tuppen som gällde, tåget 06,14 ner till Lund- så nu börjar jag bli lite trött. Men det har varit en produktiv dag i alla fall!

Var i skolan till ett, sen snörade jag på joggingskorna och ut en runda, efter det blev det upp packning och dusch. Har lånat en fysiologi och anatomi bok hemma nu som jag också har börjat lösa, mycket lättare skriven och lättare att förstå än den jag hade innan- så nu kanske till och med Madde förstår cellen (men bara kanske haha). Har också hunnit med att laga kroppkakor som alldeles starx ska smaka gott!!

I kväll blir det lugna gatan, TV och sen sängen ganska tidigt, men det ska bli skönt. Hoppas ni har haft en bra helg!! Vi hörs och störs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0