Fredag!

Det är sjukt så fort veckorna går, känns som om det var måndag igår, men ganska skönt på sätt och vis! Har övat att sätta kateter idag, men öva på en liten slemmig plast snopp kan kanppast vara som att göra det på en levande person, så jag säger bara detta: Stackars min första kateter patient!! Men man blir väl bättre ju mer man övar;-)

Efter det gick jag ner till stan för att ta tåget hem, och för att köpa mitt favvo vin på systemet- men givet vis som vanligt när jag är sugen på vin så har de det inte. Så det blev jag utan!

Tåget hem gick bra och nu i eftermiddag har jag hunnit med en runda till bibblan och lånat om mina böcker så jag får ha dem över nästan tenta och även en runda ner i mitt älskade badkar!

Så nu är jag verkligen redo för att ta hleg, Ha det bäst så hörs och störs vi!!

i brist på vin, får det kanske bli en mumsig drink i stället:-) Kanske en sån här som jag drack innan jul med hallon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0