Dator freak!

Min dator fick precis värsta CP rycket, tryckte man på en tangent skrev den något annat, hel skumt, men dator freak somk man är löste det sig ganska fort- min taktik: trycka på så många tangenter sammtidigt som möjligt:-)

Åkte ner till Lund i mörse, var inte alls motiverande och gå upp klockan 05.00, var sjukt trött när jag gick av i Lund, var nära att jag gick hem och lade mig i stället för att gå till skolan. Men plikt kännslan tog över och benen tog mig till skolan och föreläsning hela förmiddagen!

Nu i eftermiddagr har jag städat hela lägenheten och nu är det tvätt som gäller, ska bli skönt och lägga mig i nya lakan och ny städat rum!

I morgon är det Prakticum och venprovtagning som gäller, ska bli kul!

Ha det bäst, så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0