Åter!

Jaha så var man tillbaka från fjällen, och ännu en gång har jag överlevt de 9 milen mellan Sälen och Mora, hade ett mål på under åtta timmar, men dåligt väder, tröga spår och rygg ont gick det tyvärr inte detta året, blev 8.36 h i stället. Var i alla fall 20 min snabbare än förra året ¨då vi hade sjukt bra förhållanden, så lite nöjd är jag ändå!

Efter de 9 milen i måndags följde en lat tisdag med lite plugg och en super rolig afterski. Onsdagen bjöd på bra bräd åkning i Lindvallen och även den på en bra afterski. Idag jar jag ägnat dagen åt att åka bil, och i kväll måste jag plugga lite:-(

Men veckan i stort har varit toppen! Och nu är det bara att ta nya tag för resten av våren, nästa stora mål är göteborgsvarvet!

Hoppas ni också har haft en bra vecka! vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0