Äntligen Söndag:-)

Ha Ha trodde aldrig jag skulle säga, äntligen söndag! Men efter tre kvällar på raken uppbokade tycker jag det ska bli riktigt skönt med en lugn söndag eftermiddag och kväll hemma:-)

Men har haft en riktigt bra helg! I går blev det ÖG:s, blev dock lite besviken på musiken, trodde det skulle vara toppen och så gjorde DJ-n typ techno av alla låtar, och då menar jag alla. var roligt ungefär första timmen sen blev vi less på musiken!! Men sällskapet var trevligt i alla fall:-)

Två kvällar fest i rad är rekord för mig:-) Om man inte räknar östersjö hihi.

Nu idag har hunnit med en springning med Mia och Jonas, var segt i början men tog sig sist. det jobbiagset var att cykla hem! Först springa o sen cykla i motvind, uppförsbacke och snöstorm hur kul som hälst! Nu sitter jag i soffan- kollar skidor och ärter frukt, tänker inte gå utanför dörren mer idag!!

Hoppas ni har haft en bra helg, vi hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0