Älskar solen!

Vad lite sol kan göra för humöret! Allt känns mycket lättare och bättre om man får lite fint väder, var ute och gick en lång runda med päronen på förmiddagen och det var jätte härligt, efter det satte jag mig i en stol mitt på gräsmattan och bara njöt av solen. Lyckades till och med locka ut Jappy en lite sväng ut i snön (han hatar snö).

Nu har jag precis gjort en äppel kaka som står och goar till sig i ugnen, så i eftermiddag blir det nog lite söndags fika, har gett upp mitt nyttiga leverna på helgerna:-)

Igår kväll blev det melodifestivalen, och det var som vanligt tycker jag- man viste vilka låtar som skulle  gå vidare och röstningen tog alldeles för lång tid! Men rätt som det var när jag satt där i soffan fick jag se en bok i bokhyllan, läkar lexikonet hette den!

Inte dagens nyaste bok, men typ allt som vi ska ha tenta på stod där! Och bilder och förklaringar, så nu ska jag bara få lite plugga lust också, för materlialet har jag sanna mina ord:-)

Nej nu är det snart andra åket i herrarnas slalom! Vi har ju till och med medalj schans så det får man inte missa, vi hörs och störs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0