06.00

Har varit uppe och vaken sen 06.00, Vaknade då och var super pigg, ingen mening och ligga och dra sig då inte, nej upp och fram med datorn och allt plugg. Har nu avverkat 3 h pluggande och känner mig ganska nöjd och faktiskt inte ett dugg trött. Brukar inte plugga på helger men så tidigt har dan ju kanppt börjat så det räknas inte:-)

Snart ska jag baka kärleksmums som farmor ska få, vi ska ut till henne och fira hennes 89 års dag idag, ganska respektingivande ålder tycker jag!

Ska också hinna med och byta i buren åt jappy.

I går var det skola och sen gick jag o Mia och simmade- skönt som attan och efter det bar det hem mot blekinge och en trevlig frdags kväll med päronen och Mia.

I morgon bär det av mot fjällen igen och då kommer det att bli ett litet uppehåll här på bloggen, men återkommer på fredag!

Ha en bra helg och en bra vecka för det tänker jag ha!

Hörs och störs!

Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dig min vän! Hör av dig nästa gång du är hemma. Vill gärna ses!

2009-02-22 @ 18:52:25
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0