Trist och Trist

Usch. denna veckan är inte rolig! Blaskigt väder, massa plugg- men som ingen riktigt vet hur man ska göra eller hur man ska börja. Hella denna nya kurs i forskningsmetodik känns bara jätte luddig och konstig- BLÄ

Matte tenta på lördag igen, är inget jag ser fram emot:( Men efter deb får jag i alla fall åka hem och kanske men bara kanske känna att det snart är jul!

Är allmänt opepp till allt denna vecka. Men men den är ju som tur väl är snart slut!

Hoppas er är bättre- Höres och störes!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skickar en kram till världens bästa Madde mitt i allt elände! Har också en sån där tråkvecka och kommer inte för mig att slutföra min tenta som ska in på söndag ;/ stor kramis!

2009-12-16 @ 14:42:06
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0