Tillbaka i verkligheten.

Nu är det bara några skälvande timmar kvar innan verkligheten börjar:/ Men känns ganska ok om jag ska vara ärlig.

Lägenheten börjar likna ett hem, mitt rum är helt klart och jag är mer än nöjd:-) Blev jätte fint, ska nog kunna trivas här.

Igår fixade jag lite i lägenheten, köpte en raouter och fixade internet. sen slappade jag bara, Lagade lite mat drack ett par glas vin och hade det mys.

Idag har jag sprungit en sväng tror det blev ca 6 km, och det känndes riktigt bra för en gångs skull. Vid ett blir det promenad med Frida och sen vid fyra blir det förhoppningsvis bilresa till Ängelholm och mjällby:-)

Höres och störes! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0