Ost smak och godis sug:-)

Sitter här på fredags morgonen med ost smak i munen efter frukosten och godis sug till tusen- får nog bli en onyttighelg innan mitt nyttiga liv börjar på riktigt:-P

Hade en hel mysig kväll igår i k-hamn, först mat på gorme thai, sen en glass letnings runda i stan och till slut prat och skratt attacker i soffan på vinkelgatan! Så jäkla giddigt:-)

Idag har jag packat ihop det sista inför hemresan i kväll. vet i fan hur jag ska få ombord allt på tåget då jag ska konka med mig Mias saker också- med andra ord har jag en golfbag, en resväska, två påsar och en ryggsäck. Kan bli tuft, men är man envis så är man haha

i kväll blir det nog bara lite uppackning och lite handlig, är ju inte i lägenheten försen vid nio tiden. Imon blir det träffa Frida och förhoppningsvis Ebba. Maria ska väl plåga sig i en mil:-P

Vet inte när jag får internet näst så höres och störes tills dess:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0