en underbar helg

Åter måndag, men jag har haft en underbar helg!

I Fredags var det lugnt, gick en sväng med Axe men var annars bara hemma på Gyön. I lördags var det ett gäbg från teatern hos mig, vi badade balja, spelade kubb, drack vin och snackade skit- Var riktigt trevligt tycker jag. 12 man i badbaljan är ungefär max kan jag hälsa alla som vill veta:-)

När de sista hade stuckit vid 14- tiden igår städade jag och sen bar det ner till Mjällby, dock blev det bara en poäng men det var ett rättvist resultat.

Idag har jag kört farmot till läkarstationen och sen har det blivit en spring runda- vad som händer i eftermiddag får vi se:)

Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0