Vår sol, plugg och spagetti

Ännu en helt underbar vår dag, solen strålar från en klarblå himmel och jag har precis gett upp pluggandet för denna gången. har i alla fall fått lite gjort idag. Har även sprungit en sväng med mina nya skor, gick fint förutom några små blåsor i hålfoten- men de går la över tills jag gifter mig:-)

Har packat ihop mig ännu en gång för att snart bege mig in till karlshamn och loket där det väntar rep, ska bli sjukt kul. Efter det beger jag mig direkt till Lund så ankomer la skåne land nån gång vid tio elva i kväll:-)

Sitter just nu och blåser håret med hårtork sammtidigt som jag skirver (ganska svårt faktiskt), tänkte se om jag kan få lite volym i hårsvallet idag:-)

Nej nu bränner jag snart upp hårbotten, bäst att sluta skriva och koncentrera sig på torken i stället. Ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0