Vår i luften

Nu kan vi snacka vår! Solen skiner och det är typ 10 grader ute, helt underbart! Varit i skolan till halv fyra så har inte kunnat njuta av det dock:-( Men fick en timme sol nu efteråt medan jag tog mig igenom lite plugg inför omtentan, Så nu känner jag mig ganska mör i hjärnan:-)

Ikväll blir det Box med frida, ska bli skönt. Nett har kollat vår lägenhet idag, och verkade helt ok, dock var vist ett av rummen väldigt litet. Men vi överlever nog:-) Det bästa är att det finns badkar!!! JA mitt liv är räddat haha.

Avskyr att plugga för tillfället, känns som inget fastnar- pluggar och pluggar- men får inget för det!

Hoppas att det bara känns så och inte Är så!

ha det bäst hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0