Trött som en sengångare

Usch vad jag har varit trött idag. Kunde inte sova riktigt i natt (var väl glädjen över tentan), men var endå uppe klockan halv sju för att hinna läsa igenom tenta anteckningarna innan skolan. Efter 25 sidor läst och lite gröt i magen bar det av mot skolan och buk case och diabetes föreläsning.

Efter det lagade jag ungspankaka, skrev rent de sista anteckningarn och har även läst igenom allt en gång till. Så nu är allt som skulle bli klart idag blivit det.

Snart ska jag och Mia ge oss ut på en långpromenad och få i oss lite frisk luft, var meningen att vi skulle boxa igentligen men en lång promenad är väl inte fel:-) Får bli morgon gympa stång i morgon i stället!

Är måttligt trött på att plugga för tillfället, känns som jag inte gör annat. Men på söndag är det teater rep och det ska bli så jäkla giddigt!! Men innan dess måste jag hinna plugga en masssa:-(

Ja ja det löser sig nog, ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för senast darling! Saknar dig! Får ta och ses snart igen!

PUSS!

2009-04-25 @ 22:29:48
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0