Snart Valborg

Idag har jag skrivit tenta, gick så där. Men kunde mer än jag trodde och kanske kanske kanske gick det vägen. Efter tentan blev det lunch i Lundagård med tjejerna och det var jätte trevligt, satt bara och åt gott och snackade skit:-) så ska livet vara- resulterade dock i en svin röd rygg haha

Efter det drog vi till systemet för att bunkra upp inför i morgon, ett så utplockat systembolga har jag aldrig sett, men vi fick tiga i det vi skulle så nu ligger det på kylning i väntan på statsparken i morgon:-) Ska bli super kul.

Har faktiskt tagit mig i kragen i eftermiddag/kväll och lyckats börja plugga till den lilla meningslösa tentan jag har på lördag, nu får jag plugga resten på fredag, men det ska nog gå:-)

Nej nu väntar TV:-)

P.S Mjällby vann igen, Wille äger!!



En lite vår bild från våriga Lund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0