Snart smäller det:-)

Sitter framför Tv:n i morgon rocken och precis avslutat en helt ok frukost. NU väntar 4 timmar av nervös väntan innan det är dags att skriva den där förbannade tentan- Gode gud låte det gå bra idag!!

Min hälsa är inte på topp, ont i halsen, en rinnande näsa och huvudverk- men inget som inte lite ipren kan råda bot på:-)

Efter tentan bär det hem till blekinge för påskfirande, känns som jag bara är i blekinge för tillfället;-) Men fint väder och stugan sk man inta klaga på haha.

Nej nu ska jag faktiskt motgå mina principer och kolla igenom mina anteckningar till tentan en sista gång, hoppas ni får en bra Påskhelg!!

Höres och störes, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0