Snart bär det hem.

Så har snart även denna påsk helg gått, och fort som vanligt. Just nu sitter jag på altanen på Gyön med ett glas vin och njuter av livet.  Förkylningen börjar ge med sig och besvikelsen över tentan börjar släppa, livet börjar helt enkelt  att ta sin rätta riktning igen:-)

Helgen har jag bara ägnat åt frisk luft och bota förkylning. Har även fått i mig lite god mat och haft bra sällskap, att det bär hem till Lund imorgon känns faktiskt ganska skönt, har ju knappt varit där nere på sistone känns det som. Den här veckan blir ju nästan hel där. kommer ju inte tillbaka till Blekingen förrens på fredag:-P

Ja just det har ju pluggat lite repliker nu i helgen, och börjar känna mig lite mer hemma i min roll som Inga-Lisa på T-kontoret, kommer bli en helt sjukt bra teater i sommar- jag lovar!!

Så alla ni som läser eller vet folk som känner mig, dra ut till kastellet i sommar, jag lovar att ni kommer att älska det!

Ha en fortsatt bra Påska så hörs och störs vi.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0