Så var påsken diffenitivt slut ännu en gång.

Åter i Lund, sitter i vår älskade väldigt snygga soffa och äter frukt och kollat TV med min kära laptop i knät, detta är livet:-P Haha, nej men ganska skönt att vara hemma några dagar igen, i morgon ska jag göra allt det jag inte gjorde förra veckan, ska till practikum, till Gerda, tvätta, skriva rent anteckningar, damsuga och laga mat.

Har en kännsla av att min tisdag denna vecka kommer att gå ganska snabbt! Men måste hinna ikapp mig själv igen.

Idag har jag varit med pappa på sjön- vi fick en jätte stor gädda, efter det blev det stickning för hela slanten, är klar med allt utom armarna på tröjan som jag började på innan jul, så kanske men bara kanske blir det klar innan midsommar.

ha det bäst, hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0