Luktar ål.

Sitter här och luktar ål om händerna, ja just! Idag har Madde ätit rökt ål med spagetti igen:-) och gott var det. Sov i ett sträck till nio idag, nästan nytt rekord, efter det belv det lite renskrivning och en lång skön promenad.

Är onsdag och borde vara box i kväll, men denna vecka är det Frida som är sjuk, så får bli lite gympa stång med nett vid kvart över fem i stället. Springningen med Mia i morgon är också inställd, hon ligger i maginflunsa- känns som alla är sjuka för tillfället.

Men men, ingen springning gör att jag kan åka hem efter skolan imorgon, är ju teater och klubbmästerskap i helgen, och på fredag ska jag lyckas träffa Malin lite, ska bli kul! Kanske hon vill hjälpa mig att färga håret? vem vet.

ha det bäst så hörs och störs vi.


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst kan jag göra det om du vill darling :)

2009-04-15 @ 19:06:29
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0