Lite personligt.

God kväll, god kväll. Klockan är nu 18,24 och jag har lagt ner pluggandet för denna dagen för ca en halvtimme sedan, jag pallar inte mer helt enkelt! Min hjärna är mos, så nu har jag tagit kväll.

Ett litet tips ät inte löskokt ägg uta äggkopp sammtidigt som ni skriver på datorn, vinns en viss risk att tangenterna får ägg klet på sig:-)

Maria tyckte idag att en blogg blir lite mer personlig med bilder, och jag håller med och kom på att det var ett tag sedan jag la upp några, så idag blir det ett par. Och bara för att göra det lite mer personligt så blir det bilder på min sargade fot och gyön, lite pest och kolera kan man säga:-) Haha

 Ett aldeles utnärkt exemplar av skavsår i fotvalv.

Något trevligare kanske, utsikten från mitt rum en tidig lördagsmorgon, ganska vackert:-)

Och så avslutar vi med två riktiga tomtar, kan nån tro att de är far och son el? hihi


Ha det bästs å hörs och störs vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0