Jaha så gick det som det gick.

Blir man knäckt eller? Pluggat som´idiot i två veckor, och så kom tentan igår, och hur gick det då? Jo det gick inte alls! Kanske kanske kanske klarade den, så nu får jag hålla tummarna i två veckor! Om det gick som jag tror, att jag inte klarade den så slippeer jag i alla fall springa götebrogsvarvet:-)

Sitter nu på altanen på Gyön och bara njuter av vädret, Mias dator och hennes internet gör att jag för första gången kan sitta här och sufra:-) Inte dumt alls kan jag säga.

Förklylningen sitter där den sitter och jag börjar bli lite smått trött på den, vill ju kunna träna och framförallt vistas bland folk utan att känna mig som värsta slem proppen.

Nej nu får det bli lite replik övning innan det är påskbord i kväll.

Ha det bäst så hörs och störs vi:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0