JA JA JA JA!!!

Detta är världens bästa onsdag! Fick tillbaka Tentan (anatomi och fysiologi 10p) och jag klarade den precis! 65 var G och 65 hade jag, men det räcker! Nu kan jag sätta in alla skit papper för den tentan i pärmen- ibland är livet underbart!

Har även hunnit med lite plugg inför tentan nästa vecka, simmat 50 min, varit i skolan på 2 h föreläsning, kört Mia till tåget, lämnat hennes bil ute hos henne och gått hem, nu har jag renskrivit dagens anteckningar och nu ska jag ta en helt underbar onsdags kväll!

Ska njuta av att ha klarat tenta, med frukt, russin och diggestive kex!

I morgon blir det skola hela dagen, men just idag gör det mig inget-är bara lycklig!!

Hoppas er onsdag också har varit bra, höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0