Ibland känns allt bara lite tungt.

Så var man åter i Lund, för en kort vesit kan man säga, bär ju hem till blekinge över påsk igen. Men innan dess har jag den jäkla omtentan på 10 poäng!! Det suger, Just nu vill jag bara strunta i allt som har med skola och plugg att göra och bara ägna mig åt sånt jag tycker är kul, som teater tillexempel.

Har pluggat idag, och ska plugga imorgon- och det jäkligaste är att jag inte är säker på att klara skiten denna gången heller! och gör jag inte det vet i fanken vad jag ska ta mig till!

Fick tillbaka tentan från förr förra veckan, klarade den stora delen men får göra om den lilla- blev underkännd med ett poäng!! Ett poäng, hur kul som helst, tur att den delen är så liten så känns inte så jobbigt att plugga om det. Men endå, hade varit skönt att ha lite flyt nån jäkla gång!

Borde träna idag, men kan inte förmå mig att gå till Gerda, det går inte helt enkelt, så idag får jag nog vara en sogg potatis, fast att jag kommer att få dåligt samvete för det.

Å va kul det hade varit om man bara kunde koncentrerat sig på teatern, för den är sjukt kul- jag älskar manus, älskar min roll och älskar allt roligt smedjan folk! Mer rep nu tack:-)

Utan teatren just nu hade mitt liv sugit hårt, jag lovar.

Ja ja, kände att jag behövde gnälla av mig lite, men lägger in lite underbara bilder på gyön som kompensation:-)
Höres och störes!


Var en helt underbar lördag, och blev en skön båt tur, första sola turen för i år:-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Det går alltid upp och ner..ibland känns allt bara tungt och det måste det få göra..men du ska se att efter påsk känns allt mycket bättre!! På fredag ska vi ju ha tårtkalas ...hehe.. puss på ré så hörs vi säkert imorgon!

2009-04-07 @ 21:08:12
Postat av: Malin

Surt när det bara fattades ett poäng gumman! Men vissa perioder är allt bara tungt och jobbigt.. Du grejar det vid nästa tillfälle! Stor kram på dig

2009-04-07 @ 22:38:26
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0