blåsor, blåsor och mera blåsor.

Sprungit idag igen, inte så smart med mina fötter, men tog de gamla skorna och vips så vet jag ett nytt ställe man kan få blåsor på. Nu har jag även en stor blåsa precis vid stortån. Så nu måste jag nog vila från springningen några dagar. Förutom blåsorna gick rundan bra.

Skulle plugga hjärnet idag, men det gick verkligen inte, fick nog ca två timmars seriöst plugg gjort på hela dan:-( Men men nu får det gå som det går i morgon, orkar inte bry mig!

Ska bli kul med valborg på torsdag i alla fall, sitta i statsparken hela dan och dricka vin i 25 grader och sol är inte helt fel- längtar.

Höres och störes

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna darling! Det grejar du! Massa kram på dig och spark i baken ;)

2009-04-28 @ 21:36:22
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0