Välkommen till min nya blogg!

Jaha så var man bloggare! Jag som alltid sagt att detta inte är något för mig! Men en grå lat lördag kan få vem som helst att tänka om. Som sagt är det lördag, klockan är tjugo över två och det enda jag har djort hitills är att gå över till ICA
(ca 200 m) och tillbaka. Men ibland är det detta som krävs för att man ska känna sig glad och avslappnad: en riktigt lat Lördag!
Har till och med lovat mig själv att jag inte ska träna idag, och att inte träna för mig är som att ta bort kaffet från en kaffe drickare - jag får abstinens! Men måste kroppen vila så måste den.
Befinner mig i Lund denna helg men styr färden mot nordligare bräddgrader nästa helg:-)

Har precis lämnat en väldigt tråkig vecka bakom mig, har läst socialpsykologi! Kan det finnas någon som tycker socialpsykologi är interesant? Jag har lidit mig igenom det, har varit flummigt ämne, flummiga lärare och flummig tentamen, och det enda jag har kunnat tänka på är : Vad F**a ska en blivande sjuksköterska ha socialpsykologi till? Om det är någon som vet får ni gärna skriva till mig!


Hösten är en ganska tråkig årstid, jag kan inte låta bli att längta efter sommaren! Framförallt när man har lämmnat en sån toppen sommar bakom sig som jag har gjort- sommaren som gick vaar helt underbar!


Det är sommar och solen strålar.
Det är sommar och mamma målar.
Havet är alldelse blått,
sä här bra var det länge sedan jag mått!
Sommaren gör alla problem bleka,
den gör att alla vill ut och leka.
Hösten kommer nog så snart,
men än så länge kan jag ligga på bryggan och vara sommar lat!
M.S Juli 08


Ja hösten kom för snabbt, men med tanka på att dagar och veckor flyger förbi så dröjer det nog inte så länge förren jag åter kan ligga på bryggan och njuta!


Resten av dagen ska jag ägna mig åt Tv:n och duschen, sen ska jag köra ut till M & J och äta pizza i kväll- tack för hjälpen pizza för att jag hämtade dem i Malmö i natt:-) skal bli mums!
Jaha dety här med att skriva blogg var ju rikgtigt roligt, så det kommer nog fler inlägg med tiden!

                                                                                          


                                                                                            
  En fin liten höstbild på min egen lilla älskling som tyvärr är kvar i Hoby!

Kommentarer
Postat av: J

Är kaninen till salu?

=))

2008-10-19 @ 09:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0