Sugen på sött!

Å ibland är det hopplöst! Är sjukt sötsugen, eller inte bara sötsugen, snarare sugen på allt, vill ha något att knapra på! Ibland har man dagar då man helt enkelt inte kan låta bli att småäta, jag blir så frustrerad!!
Men men ibland får man väl ge efter. bara man inte gör det vecka efter vecka:-)

Har varit väldigt duktig idag, har pluggat med Ebba, Frida och Maria. blev lite plugg men mycket prat, precis som det ska vara:-) Blev i alla fall tillräkligt mycket pluggande så att man kan känna sig nöjd och inte behöva göra något speciellt i kväll.

Blev inget tränat idag, har känningar i knät (suger), så idag blev det vila, imon blir det spring med Mia och Jonas, ska bli skönt, bara knät håller!

Tror jag har fel på temostaten, är typ 8 grader här nere men endå trodde jag att jag skulle frysa ihjäl idag, jag brukar ju aldrig frysa. Inte så lätt i alla fall! Men det är väl det att man inte är van.
Denna jäkla växthuseffekt gör ju att man nog aldrig mer kommer att få uppleva en riktig vinter här nere igen. Det är dags att vi börjar tänka på vår jord om ni frågar mig, det är faktiskt mer än vi som ska bo här!!
Vill ha en riktigt varga vinter igen, en sån man ser på Tv!!

Vinter och snö,
tyvärr- nu är det bara tö!
Kylan biter i min kind,
nej, nej - här är det bara en ljumen vind!
Skidorna åker på,
Vist - så var det då!
Nu är det bara varmt och skönt,
att tänka på vinter är inte längre lönt!



Ha det bra, hörs snart igen//MS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0