Snart helg:-)

Oj redan onsdag, tiden flyger iväg. Jag är en sådan människa som delar in veckan i sektioner: måndag - tråkig, tisdag -helt ok men för nära måndagen, onsdag - mer än halva veckan har gått, torsdag - då är det snart fredag, och fredag! Ja fredagar äger, finns inget bättre, då har man en hel underbar helg framför sig.
Tyvärr så är det dock bara två dagar till måndag:-( hur kul blir livet om man tänker så? Nej nu får vi tänka posetivt.

Som sagt onsdag är det idag och jag har pingisträning, men känner att kroppen inte är på topp så jag hoppar nog den i kväll, har fått rejält ont i handelderna också, så i kväll blir det vila, får se om jag till och med kan få lite plugg gjort, men ska inte lova något:-)

Skolan har gått bra idag, äntligen har vi haft något som man känner att man har nytta av! Med andra ord har dagen känts givande, men lite uttröttande, blir lätt trött när man går från 9-16. Men som sagt det gav i alla fall något idag. farmakologi och Osteporos är faktiskt inte så tråkigt som det låter!!

lägenheten igår var jätte fin och jag vill ha den om jag kan få skriva kontrakt till juni, hon som äger den skulle tänka på det och prata med sina föräldrar innan hon bestämmer sig, men får nog vete i början på nästa vecka. Så nu håller jag alla tummar jag har!
Hade varit så skönt och veta vart man ska bo efter jul, men det får väl tiden utvisa.

Jaha, med andra ord har min dag varit ganska innehållslös, men så kan det vara ibland.
sköt om er så hörs och störs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som du har de ganska trevligt nere i Lund! Hoppas du hittar en lägenhet och att skolan går bra! Kram Frida G

2008-10-23 @ 12:18:15
URL: http://fritzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0