Regn och rusk!

Blev vinter med en gång, från sommar jacka till vinter jacka på två dar, min kropp är chockad! Men lite skönt är det att det är kallt, ska lixom inte vara 15 grader i november,
Är dock alldelse för tråkigt väder för att ta cyklen genom hela stan och ta mig till pingisträninge. For nog tyvärr inte bli nogon sådan denna veckan, men jag spelade ju i Söndags så det gör inte så mycket. I kväll blir det att kura under en filt och bara slappa med en god bok.

Hade en välidgt rörig föreläsare i skolan idag, hon pratade mer om sina semester resor än smärat och älders om föreläsningen skulle handla om, det värsta är att vi ska ha henne i morgon också, blä!
Har också haft HLR i dag (hjärt och lung räddning), märktes att det var ett tag sedan man gjorde det sist, men det gick bra när man väl fått in rytmen, 30 komprisioner och 2 inandningar, ganska jobbigt faktiskt.
20 sjuksköterskeelever i samma rum, med en instruktions film, varsin övningsdocka och ingen lärare gör lätt att stämningen blir lite fnittrig, men jag tror man lär sig bäst när man inta tar allt så himla allvarligt.

Ja ha nej he, det var väl min dag, ganska händelselös men långdragen.
hörs snart igen, ha det bra tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0