JA JA JA

JA, jag klarade tentan!! 62 av 70 och 50 var godkänt, känns så jäkla skönt! Var måttligt nervös när jag fick den i min hand, inte just för att inte bli godkännd utan mer för att jag inte orkar plugga om:-)
Men som sagt nu är den klar och godkänd och jag har fått mina första 9 högskolepoäng! Jippi. Nu är det bara att ladda om, nästa tenta om två och en halv vecka, så blir nog att börja plugga på den på söndag.

Helt sannslöst, i morgon är det torsdag och sen är det helg, veckorna flyger förbi, man bli nästan rädd. Men ska bli skönt med helg, en lugn helg här i Lund, inget planerat och inga måsten -  ska bli skönt.

Har precis varit ute hos syrran, sprungit och ätit tacos, var helmysigt och skönt. Nu blir det sängen och Tv nån timme innan det är dags att sova och samla kraft inför en 9-16.00 dag i morgon:-)

Ha det bra tills i morgon:-)



Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till tentan din fis! ;)

2008-10-29 @ 21:50:24
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0