Huvud verk!

Kul, så är det äntligen fredag, och vad har jag, jo huvudverk och är jätte trött! men hoppas en tidig läggdags och mycket sömn kan få mig att vakna som en annan människa imrogon.
NU sitter jag och kurar under en filt och äter vindruvor och russin, så helt hemskt är inte mitt liv:-) Tyvärr lika tråkigt väder idag som igår, trodde det skulle bli fint idag men ack vad fel jag hade! Hoppas det är som man säger, efter regn kommer solsken!

I morgon blir det upp tidigt och tvätta, sen blir det kontraktskrivning klockan ett och efter det hoppas jag på fint väder så man kan gå en sväng.
Så jäkla skönt att ha en helt ledig helg, ska bara vara!

Blir man irriterad el? Var precis tre skti ungar här och ringde på och ville ha bus eller godis, hatar folk som tigger! Och när jag säger att jag inte har något frågar en av dem om jag inte har lite pengar i alla fall!  Hur uppfostras barn nu för tiden?
Kommer aldrig låta mina barn gå runt och tigga, vid påsk kan det väl var ok om man går till folk man känner, men inte idag, hallowen är inget vi firar. I Sverige är det Allahelgona, en helg där det är meningen att vi ska hedra våra döda, inte springa runt och skrämma skiten ur folk! Skärpning..
Men det är faktiskt inga affärer här i Lund som har tagit fasta på detta med hallowen, ingen löjlig pumpa skyltning här inte, och det tycker jag är skönt!!

Nej nu ska jag åtevända till mina russin och druvor. Ska dra filten ännu tätare om mig och BARA VARA!!
Ha det bra så hörs vi imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0