Fy Vad kallt!

Frös  som en hund när jag vaknade, att man kan leva i ett hus som är så kallt som vårt är för mig ett mysterium. Det kan vara lite skönt om det är lite svalare när man går och lägger sig, men när man vaknar vill man gärna ha mer än 17 grader i rummet!
Vaknade halv åtta, men kunde inte somna om för då hade jag nog blivit förvandlad till en snö gubbe, Tur att vi ska ut till Gyön idag så man får sova i ett varmt rum i natt:-)

Sitter nu med min älskade Jappy i knät och bara njuter av hans ulliga närvaro, vi har precis kommit in från en rejäl promenad, på hela 25 min! haha. Näsan är röd av blåsten och hans öron är som isbitar, men skönt var det -  framför allt efteråt.
Det är honom jag saknar mest när jag är nere i Lund, men mamma tar hand om honom så det går i alla fall ingen nöd på honom.

Nu blir det slappt en timme och sedan bär det ut till gyön, ska bli kul att träffa farmor, måste ju skryta om mina kroppkakor, tror nog att hon kommer att bli impad:-)

Blir nog blogg stopp imon - ingen dator på Gyön, men återkommer på söndag,



Ha en riktigt bra helg önskar Madde och Jappy:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0